22

fredag 15. oktober 2010

Snart flyr jeg himmelhøyt:)

I morgen skal jeg ut å ta bilder av dette flyet! Flyet med logoen som jeg har laget, og som jeg ble stolt over at faktisk har kommet på et ekte fly.. ja ja vi har vel alle våre ting som gjør oss glade.
Det er kollega Ulrik som skal fly litt opp ned, kanskje noen formasjoner og så skal jeg ta bilder fra et annet fly som flyr ved siden av. Nå håper jeg på fint vær i morgen, og at jeg husker alt som trengs for å ta bilder av fly.  Så satser vi på at noen av bildene som ligger i hodet allerede kommer på minnebrikka i morgen- og kanskje her også.

3 kommentarer:

MBT sa...

Så kult! Det bildet har jeg venta på siden du fortalte om det. :)
God flyvning i morgen, det blir sikkert veldig gøy. (Og om dere skal fly utenfor her, så får jeg kanskje se dere oppe i lufta litt. :P

Unknown sa...

Kos deg i morgen! Gleder meg til å se bildene

Unknown sa...

Oi, så moro! Synes du skal være stolt og glad for logoen du har laget:) gleder meg til å se bilder..

*klem*

facebook

Følgere