22

lørdag 16. oktober 2010

Thumbs up- What a day!!!

Fantastisk vær - fulle minnebrikker- fly tur over Vestfold- sitter å koser meg med bilder. Og YES det er slik propellen skal se ut på fly i luften (sa hun ubeskjedent ;) ) Lukker er her 1/125 sek- blender 8,0 - ISO 200, tatt med Canon 70-200 4L- og Canon 40D. Bildet er Croppet i ettertid- måtte bare vise det med tommel opp.

Ulrik har full kontroll og det hadde han som fløy flyet jeg satt i også.  Det var skikkelig gøy, jeg var ikke redd et sekund, alt gikk bra. Når vi kom opp i luften åpnet jeg vinduet (selvfølgelig etter avtale med flyger) og fikk fri sikt..
OG jeg har mange flere bilder så det kommer.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Fy fillern så bra Bente:) knallbilder og propellen er perfekt. Skikkelig stilig med det røde flyet mot det blå havet, popper skikkelig frem. Gleder meg til fler

Monica sa...

Flootte fargekontraster, akkurat sånn propellen skal være ja :o) Her er det virkelig tommelen opp.

monica

Omdahl naturfoto sa...

Knallbra utført dette Bente. Her sitter alt som det skal, dybde, skarphet, farger, en fryd å se på!!

Nina sa...

Veldig veldig bra :-))
Det er en nytelse å se på bildene !!

Og jeg er fremdeles skrekkelig misunnelig på at du er så heldig som fikk oppleve dette :-)

Majala sa...

Kanonbra!!!

Charlotte - FO² sa...

Wow, fantastisk flotte bilder! Dette må ha vært utrolig moro!!

Ida Hellevammen sa...

kule bilder!
morsomt å få være med på tenker jeg:)

Sagatun sa...

Fy f...... så bra
Dette så moro ut

Anne sa...

Å Bente!!! endelig kom du deg til himmels, snakke du om tøffa! Jammen ikke sikker på om jeg hadde turt jeg gitt, og hadde jeg vel åpnet det vinduet hadde det vært for å spy...

Sinnskt flotte bilder i alle fall, en sann drøm å se. Fantastisk.

Toppers ukestart til deg.

Heidi sa...

Wow, for noen bilder Bente!!! Du er virkelig flink:)) Hilsen Heidi Leinaas Hagen

Heidi sa...

Wow, for noen bilder Bente!!! Du er virkelig flink:)) Hilsen Heidi Leinaas Hagen

facebook

Følgere