22

fredag 29. juli 2011

8 uker

Dakota en åtte uker gammel Tervuren valp- har vært hos oss noen dager.  Det er Heidi sin hund, vi bare passer på litt-  Og han er til salgs til den rette; http://www.izgara.net/
Hadde jeg hatt hund som eneste hobby- og hvis jeg hadde hatt tid tror jeg at Heidi aldri hadde fått tilbake Dakota:)  Super sosial, trygg, veldig nyskjærrig, glad i unger, lærevillig og rampete ;))  Tuva er glad når plagånden drar, han synes nemlig det er veldig gøy å dra henne i halen...
Har nok tatt tusen bilder av godgutten- prøver meg på noe nytt nå- laget collage med Lightroom og Photoshop, kanskje det funker.  Tror kanskje man bør trykke på bildet for å se hele. Uansett nå skal rampen legge seg.  og vi håper på en hel natt søvn. 



4 kommentarer:

Heidi sa...

Herlige bilder!! Koselig å lese dine tanker om dakota. Vi skal nok finne en bra eier til han;) En som ønsker seg en god kamerat til lange turer i skog og mark!!

Håvard Flaatten sa...

Flott sjarmerende valp. Fotografert på meget god måte
Mvh
Håvard

Anne sa...

Hælle dussan for en nusselig skapning :-) Hadde en hatt mer tid hjemme skulle en pinadø jhatt hund du, men med langre arbeidsdager er det nok best uten enn så lenge.

Fortsatt flott helg til deg Bente vennen.

Anita sa...

Herlig collage! Vil så gjerne ha hund, men her me bur nå er det ikkje lov!!! Jaja, med to små gutter i hus så spørst det om oppdragelsen på hunden hadde blitt så bra!? (Får konsentrere meg om guttane kanskje??!) ;-)

facebook

Følgere