22

lørdag 13. mars 2010

Søndag 14. mars fyller jenta vår 7 år!


Gratulerer med dagen til den lille store jenta vår. Tenk nå har hun mistet den ene fortanna også- og uansett så er hun like fin som før..
I dag har vi feiret barnebursdag med 13 jenter- og det gikk veldig bra. Masse bilder- men de fleste er det andre barn med på så da får de arkiveres i vår private album..
I morgen blir det den store famile feire dagen- og vi gleder oss til å gi bort en Nintendo DSI XL.

Bildet tatt forrige helg i strålende solskinn på terassen; ISO 100, 1/640 f4- hmm sort hvitt eller farger? Klarer aldri å velge jeg.. her har dere begge..

10 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Åååå så flott hun er Bente!!! Vakre jenta, kledde å ha mistet en fortann også. Hun er sikkert kjempe stolt :) Gratulerer så masse med dagen til henne. Kan tenke meg hun blir overbegeistret for gaven hun får!

Gry Offernes sa...

Gratulerer med den store dagen!! DS'en blir helt sikkert populær - det må være den gaven vi har investert i som har gitt mest glede tilbake, tror jeg!!

Flott bilde og flott jente!

Omdahl naturfoto sa...

Gratulerer med dagen. Fortanna er med på å skape ett særtrekk for alderen og hører absolutt med.
Jeg liker godt portrettbilde i S/H.
Synes du har fine kontraster og gråtoner i det bilde.

Nina sa...

Gtatulerer så mye med dagen :-)))

Jeg klarer ikke å velge mellom de to bildene; de er like pene!

Fotograf Trine Bjervig sa...

Gratulerer så masse med dagen :)
Flott bilde av henne!

Håvard Flaatten sa...

Flott portrett :) Gratulerer så mye :)
mvh
Håvard

Anne sa...

Gratulerer med gårsdagen til dere bagge jentene, mor og datter :-)

Unknown sa...

Hipp hurra til den tannlause :)

Liv Johanne sa...

Flott jente! Likte det i S/H et lite hakk bedre.. Jeg synes heller ikke det er så lett å velge, så hos meg ender det ofte med en lag med S/H over orginalfargen, med en opasitet på ca 50.. "ja takk, begge deler" som Ole Brum sier... ;)

A home far away sa...

Hoppas det gick bra att fira!

Ha en underbart fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

facebook

Følgere