22

torsdag 25. februar 2010

måtte ikke fylle bensin...



Etter at vi begge hadde kjørt Snow racer ned bakken -- går vi til tunnelen under vegen- her roper vi- og så hører vi på EKKO ekko kko ko ooo. Så skulle vi fylle bensin på Snow raceren.. Men det var jo ikke nødvendig.. hva har man mammaer til?
Men må jo si at Sindre var litt bekymret for mamman sin. Tenk om noen så mamma ligge der i snøen og ta bilder- midt på gangstien da gitt. Tenk om noen tråkka på henne... Men bare ta det med ro gutten min- mamma hadde tross alt snudd seg og sett om noen så henne. Og hvis det hadde kommet noen forbi måtte de jo skjønne at for å få med seg alt MÅ man faktisk legge seg på bakken en gang i blandt..

6 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

TØFT!!

Kult at du legger deg ned å tar bilder :) SKulle jeg forresten sett hihi...

Therese sa...

Hahaha så morsom historie! Og flott bilde av Sindre!!

Hege sa...

Fnis... jeg LÅ på skøytebanen i går jeg og. Må man så må man!

Det ble et nydelig bilde iallfall!

Fotograf Trine Bjervig sa...

"ler" Syns jeg ser dere :)

Unknown sa...

Tekst og bilde som hånd i hanske! Veldig bra:)

Skjønn liten gutt du har:)

Jeanette Jess1 sa...

TØFT bilde !!!
Skjønner godt at du må legge deg ned for å få tatt bilde av denne sjarmøren,ja ;)
Og mammabensin er nok den beste bensinen på rattkjelker ;o)))

facebook

Følgere