22

onsdag 14. oktober 2009

Vi har vært på flytur

I dag fikk jeg endelig mulighet til å være med på flytur. Denne turen har vi snakket om lenge, men pga. mange ulike ting har det ikke blitt noe av. Så i siste liten fikk jeg også mulighet til å be med meg Charlotte. For nå skulle vi ta bilder av Ulrik (kollega) fra flyet vi satt i og han skulle fly i akrobatfly ved siden av..

Vi skulle sitte i dette flyet;

Først fløy vi fra Torp til Geiteryggen- her skulle vi hente flyet til Ulrik. Men mange ting måtte sjekkes.. Hmm er det nok olje tro?
Ps.. sjekk den lille logoen i høyre side på bildet over.. Den har jeg laget..

Så skulle vi opp i lufta igjen, og endelig skulle vi ta verdens kuleste bilder...

Men.

.

Flyet vårt fikk problemer med batteri- vi måtte tilbake til Torp..

Pappan til Ulrik var "vår" kaptein og fikk oss trygt tilbake. Men det ble dårlig med action bilder denne gangen.

derimot fikk vi tatt flere bilder av flyet til kaptein Hasle. Og da var det jo solnedgang også. Så Charlotte har fått med seg begge deler i dag. Satser på flere bilder etterhvert. Og ja jeg har noe fra lufta også. men det får bli en annen dag.





12 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Wow Bente så flotte bilder du har lagt ut.. og før meg da gitt :) hihi...

du fy søren så fantastisk det er der oppe. Tusen takk for turen.

Stooor klem

Nina sa...

Du er flink!
:-)

Anne sa...

Sal si deg det er jenter som går inn for foto opplevelser du :-)
Oh ja!! vi andre vi bare elsker det.

Hege sa...

Fantastiske bilder her også!!

Jeg legger deg til i blogglisten min jeg, hvis det er greit? :)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dagrun sa...

Æsj, nå var jeg logget inn feil igjen, men altså for å kommentere med riktig hatt, så skulle jeg si at det hørtes skummelt ut, men ser jo svært idyllisk ut. Og dere har tatt flotte bilder.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Flotte bilder :) Og i det siste som solen speiler seg, var prikken over den berømte i'en,lekkert!

ingrid sa...

åååå så utrolig kult!! Heldiggrisene!!! *missunnelig* flotte bilder Bente! -særlig det siste!:) klem

Unknown sa...

Super fine bilder, digger det siste med solnedgang i! flyet

Sagatun sa...

Kjempe fine bilder Bente.
Sikkert kjempe flott tur uansett

Unknown sa...

Flotte bilder du har tatt også! Fy for en opplevelse, heldiggriser:))Jeg hadde nok vært passe klam i hendene oppe i et sånt fly...

Elin Bredesen Foto sa...

Kjempe flink er du!! Fine bilder!

facebook

Følgere